مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 11:302020-08-12سياسي

کمک مومنانه| توزیع 2 هزار بسته معیشتی به همت بسیج دانشجویی در کرمان


در راستای رزمایش مواسات و همدلی،2 هزار بسته معیشتی به همت مجموعه بسیج دانشجویی استان کرمان با کمک بنیاد مستضعفان، سپاه و خیرین استان کرمان بین نیازمندان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ظهر امروز در حاشیه مراسم و مواسات را برگزار می کنیم که مرحله اول آن اول عید قربان تا عید غدیر خم برگزار و همچنین 78 سری جهیزیه به زوج های جوان کم بضاعت تقدیم شد.

معروفی عنوان کرد: مجموعه بسیج دانشجویی استان با همت بلند بنیاد مستضعفان، سپاه و خیرین استان کرمان موفق شدند، 2 هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ریالی هر بسته 500 هزار تومان و در  مجموع ارزش ریالی یک میلیارد تومان برای توزیع آماده کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بخشی از این بسته های معیشتی در حاشیه شهر کرمان و مابقی در بخشی از شهرهای جنوبی و شرقی توزیع می شود.

وی ابراز داشت: این اقلام توسط بسیج دانشجویی و دانشجویان بسیجی و دو ناحیه سپاه شهر کرمان در مناطق مورد نظر توزیع می شود.

معروفی بیان کرد: کمک های مومنانه ادامه خواهد داشت و در دهه اول محرم فاز دوم مرحله دوم کمک معیشتی اجرا می شود که در این فاز علاوه بر بسته های معیشتی، کارت های هدیه و نوشت افزار، البسه، کیف و کفش و لباس هم در بین خانواده های نیازمند تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه| توزیع 2 هزار بسته معیشتی به همت بسیج دانشجویی در کرمان

کمک مومنانه| توزیع 2 هزار بسته معیشتی به همت بسیج دانشجویی در کرمان